Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů

Systémové číslo: T002/13/V00005420
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j. 6871/2013-OIT

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 108 057,00 130 748,97 27.05.2013 10:36:54
Jan Heran 46792635 Ano 98 210,00 118 834,10 27.05.2013 11:11:22
AMON System s.r.o. 26499622 Ne 109 516,60 132 515,08 16.05.2013 13:58:53
AGC systems s.r.o. 25249461 Ne 104 980,00 127 025,80 24.05.2013 11:21:47
WOMS International s.r.o. 29110823 Ne 105 160,00 127 243,60 25.05.2013 16:42:39
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nabídka vítězného uchazeče byla hodnocena jako nevhodnější ze všech přípustných nabídek z důvodu nejnižšícnabídkové ceny (automaticky vyhodnoceno el. tržištěm).
Datum uzavření smlouvy 29.05.2013
Celková smluvní cena bez DPH 85 210,00
Celková smluvní cena s DPH 103 104,10
Sazba DPH v % 21,00
DPH 17 894,10
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem výběrového řízení je nákup tonerů a cartridgí.
Termín dodání do 14 dnů od odeslání závazné objednávky. Doprava na místo plnění zdarma. Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Pokud není uvedeno jinak je požadovaná záruka na zboží min. 2 roky, u tonerů je požadován rok výroby 2012/2013, u cartridgií datum spotřeby minimálně prosinec 2013. Akceptován je pouze originální spotřební materiál.
Cena včetně autorských a recyklačních poplatků.


Jednotlivé položky předmětu plnění viz Výzva nebo přiložená objednávka.
Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání do 14 dnů od odeslání závazné objednávky.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace