Domů  /  Zadávací řízení  /  Truhlářské a nábytkářské…

Výpis systémových zpráv

Truhlářské a nábytkářské práce v ÚVN

Systémové číslo: T002/13/V00005117
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Český nábytek a.s. 26063395 Ne 315 112,00 381 285,52 03.05.2013 08:41:48
HSP, s.r.o. 61505064 Ne 385 026,00 465 881,46 15.05.2013 19:50:28
Pavel Rašovský 49850776 Ne 276 155,00 334 147,55 16.05.2013 08:56:55
Stavební řemesla - Zeman,... 64946134 Ne 424 475,26 513 615,06 16.05.2013 09:58:09
SIT art Praha , s.r.o. 27608310 Ne 231 024,00 279 539,04 13.05.2013 13:54:51
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SIT art Praha , s.r.o. 27608310
Datum uzavření smlouvy 26.06.2013
Celková smluvní cena bez DPH 231 024,00
Celková smluvní cena s DPH 279 539,04
Sazba DPH v % 21,00
DPH 48 515,04
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha (dále jen ÚVN) vyhlašuje marketing na realizaci truhlářských a nábytkářských prací pro ÚVN.

Jedná se zejména o následující oblastí:
• Provádění průběžných drobných oprav a úprav stávajícího nábytku a dřevěných částí objektů ÚVN, a to jak přímo v sídle ÚVN, tak i případně s odvozem do pracovních prostor uchazeče (vždy po dohodě s odpovědným zástupcem ÚVN)).
• Výroba a montáž nábytku dle zadání odpovědných zástupců ÚVN, zejména výroba nábytku na míru.

Součástí služby bude i dodávka veškerého materiálu a jeho doprava do sídla ÚVN.



Položky předmětu:
- Název: Truhlářské a nábytkářské práce v ÚVN
- Kód z číselníku NIPEZ: Ostatní opravy a údržba
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Opravy a údržba
- Popis: Vzhledem ke specifikům nemocničního provozu budou opravy a montáže prováděny v době předem dohodnuté, např. i o víkendech nebo ve večerních hodinách.

Práce budou prováděny na základě jednotlivých objednávek (případně žádanek), přičemž odpovědný zástupce ÚVN musí předem odsouhlasit cenovou nabídku.
.
Zadavatel požaduje nástup na provedení práce nejpozději do 3 kalendářních dní od předání objednávky (žádanky), v případě dodávky a montáže nábytku musí být termín dodávky vždy dohodnut předem se zástupci ÚVN dle nezbytné doby výroby nábytku.
V případě havarijní opravy požaduje zadavatel nástup na opravu následující kalendářní den.
Dodavatel vyplní celkovou předpokládanou hodnotu, která bude stanovena vyplněním přiložené tabulky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: Kč


Místo plnění veřejné zakázky U vojenské nemocnice 1200, Praha 6
Ulice: U vojenské nemocnice 1200
Obec: 169 02 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Do doby vyčerpání finančních prostředků do celkové částky 1.000.000,00 Kč.
Smlouva Návrh smlouvy

metodická nápověda

Kontextová navigace