Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/23/V00059003
Zadavatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Artspect, a.s. 28123395 Ne 781 980,00 946 195,80 31.10.2023 08:20:45
TRIO interiér s.r.o. 25084585 Ano 438 662,00 530 781,02 01.11.2023 16:29:43
minimalistic s.r.o. 03055159 Ano 1 055 650,00 1 277 336,50 02.11.2023 09:27:35
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva TRIO interiér s.r.o. 25084585
Datum uzavření smlouvy 09.11.2023
Celková smluvní cena bez DPH 438 662,00
Celková smluvní cena s DPH 530 781,02
Sazba DPH v % 21,00
DPH 92 119,02
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je nákup typizovaného kancelářského nábytku.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je nákup typizovaného kancelářského nábytku potřebného pro obměnu dožitých kusů nábytku, příp. vybavení kanceláří MZe novým nábytkem.
Kompletní seznam požadovaného nábytku včetně specifikace a množství jednotlivých kusů je uveden v příloze "Seznam nábytku a cenová nabídka".
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Těšnov 65/17, Praha 1
Ulice: Těšnov 65/17
Obec: 110 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Doba plnění od účinnosti smlouvy je šest týdnů.
Smlouva RS

metodická nápověda

Kontextová navigace