Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec

Systémové číslo: T002/13/V00004890
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 5 071,27 6 136,24 09.04.2013 11:59:39
SDZP-družstvo 25476092 Ne 8 758,00 10 597,18 16.04.2013 10:17:57
POPROKAN PAPÍR s.r.o. 25225014 Ne 5 871,39 7 104,38 11.04.2013 11:10:08
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063
Datum uzavření smlouvy 23.04.2013
Celková smluvní cena bez DPH 5 071,27
Celková smluvní cena s DPH 6 136,24
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 064,97
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby dle přílohy s možností náhr. plnění (není podmínkou)


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby - ÚP Liberec
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přílohy - max. dodržení požadavku. V případě nabídnutí náhrady, přesně uvést celý název, včetně značky nabídnutého zboží. U každé položky uvést Kč za ks včetně DPH.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec 1
Ulice: Dr. Milady Horákové 580/7
Obec: 460 01 Liberec 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění 30dní
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace