Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepční služby ve…

Výpis systémových zpráv

Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou objektů v areálu SVÚ Praha

Systémové číslo: T002/20/V00057390
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
OBS Praha s.r.o. 24315028 Ne 998 640,00 1 208 354,40 27.04.2020 15:43:30
KLM Security s.r.o. 27601005 Ne 99,00 120,00 27.04.2020 12:20:05
SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376 Ano 1 077 480,00 1 303 750,80 23.04.2020 08:36:46
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376
Datum uzavření smlouvy 26.05.2020
Celková smluvní cena bez DPH 1 077 480,00
Celková smluvní cena s DPH 1 303 750,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 226 270,80
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha.


Položky předmětu:
- Název: Recepční služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 79992000-4 - Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79992000-4 - Recepční služby
- Popis: Jedná se o zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha dle Rámcového popisu činnosti recepční služby (příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby). Pracovníci dodavatele musí mít zkušenosti s manipulací s biologickým materiálem v režimu kvality akreditované zkušební laboratoře dle ČSN ISO EN 17025 (nutné doložit). Zadavatel si vyhrazuje možnost osobního pohovoru s dodavatelem z důvodu prověření znalostí ve vztahu s manipulací se vzorky a infekčním materiálem. Doporučujeme prohlídku místa plnění VZ z důvodu specifik v požadované recepční službě. Zadavatel si jako podmínku pro podání nabídky plnění služeb vyhrazuje maximální počet pracovníků dodavatele k plnění služby, viz. příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby. Pracovníci dodavatele musí být trestně bezúhonní, schopni manipulace s břemeny o hmotnosti nad 15kg a být schopni výkonu noční práce.

Dodavatel v nabídce k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 dále předloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem min. 2 mil. Kč bez DPH. Vzhledem k odbornosti poskytovaných služeb zadavatel vyžaduje, aby min. jeden vedoucí pracovník měl certifikát manažerského vzdělání (např. rekvalifikací u MŠMT ČR) nebo byl úplného středoškolského vzdělání s maturitou.

Nabídková cena je cena konečná včetně všech dalších nákladů pro výkon služby ze strany dodavatele, uvedena bude jako souhrnná cena za celý rok poskytovaných recepčních služeb. Jestliže bude nabídková cena obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku dodavatele, který v předchozích letech nedostál závazkům plynoucím ze vzájemného smluvního vztahu.

Předpokládaná doba zahájení plnění veřejné zakázky je od 5/6.2020 s délkou smluvního závazku na jeden rok.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 8 760
- Měrná jednotka: Hodina


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění doba plnění od 1.6.2020 do 1.6.2021 do 9 hodin ráno
Smlouva Smlouva o zajištění...

metodická nápověda

Kontextová navigace