Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery originální 65 pro KrP…

Výpis systémových zpráv

Tonery originální 65 pro KrP Praha

Systémové číslo: T002/17/V00054307
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 252 248,00 305 220,08 21.07.2017 12:03:02
Pavel Danihelka 72820942 Ne 228 000,00 275 880,00 18.07.2017 14:16:23
OFFICE DEPOT s.r.o. 64942503 Ne 234 033,06 283 180,00 23.07.2017 18:33:36
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 227 204,00 274 916,84 21.07.2017 08:16:42
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Datum uzavření smlouvy 03.08.2017
Celková smluvní cena bez DPH 227 204,00
Celková smluvní cena s DPH 274 916,84
Sazba DPH v % 21,00
DPH 47 712,84
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- tonery nové originální 136 ks - viz příloha


Položky předmětu:
- Název: Tonery originální pro KrP Praha
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Dodávka originálních tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran.

Jedná se o tonery schválené výrobcem daného zařízení ( tiskárny, multifunkce) - nejedná se o alternativní tonery, nejedná se o renovované tonery.

Doprava zboží dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky.

Dodavatel poskytne záruční dobu na zboží nejméně 12 měsíců. V případě reklamace zajistí dodavatel dopravu reklamovaného zboží ze sídla ÚP KrP Praha na své náklady.

Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části.

Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů.
Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: zakázka


Místo plnění veřejné zakázky Žerotínova 1143/38, Praha 3
Ulice: Žerotínova 1143/38
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 03.08.2017
Předpokládaná doba plnění do 07.08.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace