Domů  /  Zadávací řízení  /  E-learningový kurz na téma…

Výpis systémových zpráv

E-learningový kurz na téma „Správní řád"

Systémové číslo: T002/17/V00053667
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
RENTEL a.s. 26128233 Ano 192 000,00 232 320,00 22.06.2017 10:17:04
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva RENTEL a.s. 26128233
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 04.07.2017
Celková smluvní cena bez DPH 192 000,00
Celková smluvní cena s DPH 232 320,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 40 320,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
vzdělávání a školení
bez DPH 240,00
s DPH 290,40
sazba DPH v % 21,00
DPH 0,00
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka e-learningového kurzu na téma Správní řád v rozsahu odpovídajícímu minimálně 16 vyučovacím hodinám, který absolvuje až 800 zaměstnanců Úřadu práce.


Položky předmětu:
- Název: vzdělávání a školení
- Kód z číselníku NIPEZ: 80000000-4 - Vzdělávání a školení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 80000000-4 - Vzdělávání a školení
- Popis: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka e-learningového kurzu na téma Správní řád v rozsahu odpovídajícímu minimálně 16 vyučovacím hodinám, zakončeného ověřením znalostí a vystavením osvědčení o absolvování. Kurz absolvuje až 800 účastníků - zaměstnanců Úřadu práce ČR.

Minimální požadovaný obsah kurzu:

• Správní řízení (pojem, druhy, obecné požadavky na zákonnost a správnost řízení a procesní důsledky jejich nerespektování v praxi, poučovací povinnost správních orgánů a důsledky jejího nedodržování s uvedením praktických příkladů, zajišťovací prostředky a jejich využívání v průběhu řízení podle správního řádu)
• Postup před zahájením správního řízení
• Zahájení, průběh, přerušení a zastavení správního řízení
• Vedení řízení, spis, protokol
• Rozhodnutí, usnesení, příkaz a jejich specifika; opravy zřejmých nesprávností v písemném vyhotovení rozhodnutí
• Opravné prostředky (členění, charakteristika, uplatňování v praxi)

Termín realizace je stanoven na období srpen až prosinec 2017.

Dodavatel musí být schopen zabezpečit průběžnou realizaci a administraci přiřazování kurzů jednotlivým účastníkům vždy na základě obdrženého jmenného seznamu, který bude obsahovat e-mailovou adresu účastníka (jako jednoznačný identifikátor) a údaje pro vystavení osvědčení o absolvování (titul, jméno, příjmení).

Jednotlivé běhy kurzu budou zahajovány každý měsíc od srpna do listopadu 2017, každý měsíc vždy pro 4 skupiny (dle vzdělávacích středisek). Kurz bude účastníkům každého běhu přístupný vždy 3 - 4 týdny.

Celkový počet účastníků bude 800, maximum v 1 měsíci bude 500.

Další požadavky na plnění:

• kurz musí být v českém jazyce
• obsah musí odpovídat aktuální legislativě

Součástí dodávky bude zejména:

• zajištění provozu e-learningového kurzu s přístupem prostřednictvím Internetu od 1.8.2017 do 15.12.2017,

• administrace přiřazování kurzů účastníkům a sledování průběhu studia (připomínka přihlášení při nečinnosti po 1. týdnu, upozornění na nutnost absolvování testu v posledním týdnu studia apod.),

• ověření znalostí každého účastníka v závěrečném testu prostřednictvím Internetu s tím, že každý účastník bude mít i 2 opravné pokusy,

• vystavení osvědčení po úspěšném zakončení kurzu (postačuje forma vygenerování do PDF a možnost tisku účastníky),

• vystavování reportů o úspěšných absolventech.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 800
- Měrná jednotka: e-learningový kurz


Místo plnění veřejné zakázky Dobrovského 1278/25, Praha 7
Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 08-12/2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace