Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Kroměříž…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Kroměříž VZ_6_7_8_2017

Systémové číslo: T002/17/V00053404
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 176 840,00 213 976,40 12.06.2017 00:05:19
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 170 210,00 205 954,10 11.06.2017 22:58:17
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Datum uzavření smlouvy 12.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 170 210,00
Celková smluvní cena s DPH 205 954,10
Sazba DPH v % 21,00
DPH 35 744,10
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup spotřebního materiálu ICT včetně dopravy viz příloha specifikace veřejné zakázky.


Položky předmětu:
- Název: Tonery
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Nákup a dodání spotřebního materiálu ICT - viz příloha specifikace veřejné zakázky. Spotřební materiál zahrnuje originály i alternativní náhrady. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Erbenovo nábřeží 4251/2c, Kroměříž
Ulice: Erbenovo nábřeží 4251/2c
Obec: 76701 Kroměříž
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 12.06.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace