Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických a…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických a kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/17/V00053278
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 14 955,15 18 095,73 06.06.2017 11:09:50
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Ne 22 132,30 26 780,00 07.06.2017 13:59:31
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ne 14 945,00 18 083,45 07.06.2017 09:37:06
JULA CZ, s.r.o. 26843056 Ano 15 307,10 18 522,00 05.06.2017 10:36:25
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FRONQUE s.r.o. 64826902
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e vítězem je nejnižší cenová nabídka při splnění podmínek zadavatelem
Datum uzavření smlouvy 08.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 14 945,00
Celková smluvní cena s DPH 18 083,45
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 138,45
Měna koruna česká
Základní popis plnění Nákup hygienických a kancelářských potřeb: mycí prostředky, toaletní papíry, papírové ručníky, archivační krabice, osvěžovače vzduchu ...
- specifikace poptávky - viz příloha. Cenu nabídky požadujeme včetně DPH a dopravy na místo určení.


Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění dodání zboží do 7 kalendářních dnů od obdržení objednávky emailem
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace