Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání laboratorního nábytku…

Výpis systémových zpráv

Dodání laboratorního nábytku včetně příslušenství chemické laboratoře OKTE SKPV Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/17/V00053250
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-187434/ČJ-2017-0000VZ-H

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Dodání laboratorního nábytku včetně příslušenství chemické laboratoře OKTE SKPV Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, včetně montáže a dopravy do místa plnění, (viz příloha č. 1. Cenová a specifikační tabulka
Specifikace předmětu plnění(laboratorní nábytek (nábytek, připojení médií, odpadů(elektřina, voda) upřesní zadavatel v rámci místního šetření, které se uskuteční dne 6.6.2017 v 11,00 hod. Sraz účastníků je ve vrátnici objektu Kongresova 1666/2, Praha 4. (kontaktní osoba pro věci technické a místní šetření je p. Jaroslav Hájek tel. 974823434. Z tohoto důvodu považuje účast zástupců uchazečů na místním šetření ze nezbytnou pro vytvoření a podání nabídek.
Zadavatel dále požaduje: a) Aby se zájemce o danou zakázku dostavil na pracoviště OKTE a provedl si vlastní zaměření.
b) V rámci místního šetření předložil na ukázku vzorky požadovaných materiálů. c) Výnos materiálu na místo montáže.
d) Připojení médií a k nim, je-li, navazující připojení odpadů(elektřina, voda). e) Zajištění provedení potřebných revizí a zpráv o nich - elektrický proud. f) kontinuální montáž. g) Minimálně 3 týdny předem oznámit přesný datum započetí prací.
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa
plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
- dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 30.07.2017
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace