Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka pojízdných policových…

Výpis systémových zpráv

Dodávka pojízdných policových regálů ÚzP Kutná Hora

Systémové číslo: T002/17/V00053239
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Další specifikace VZ

Bude se konat prohlídka místa plnění Ano
Datum a místo prohlídky 05.06.2017 09:00
Datum a čas: 05.06.2017 09:00
Bližší specifikace: Prohlídka místa plnění bude provedena za účasti zástupce zadavatele na místě plnění dne 5. 6. 2017 v čase od 9:00 do 15:00 hod. a 7. 6. 2017 v čase od 9:00 do 15:00 hod. V ostatní dny na písemné domluvě s kontaktní osobou. Kontaktní osoba: Ing. Jaromír Špaček telefon: 327 536 300 mobil: 724 307 045 e-mail: Jaromir.Spacek@fs.mfcr.cz
Příloha:
Adresa:
Ulice: U Lorce 39
Obec: 284 01 Kutná Hora
Stát: Česká republika - CZE
Bližší specifikace: Prohlídka místa plnění bude provedena za účasti zástupce zadavatele na místě plnění dne 5. 6. 2017 v čase od 9:00 do 15:00 hod. a 7. 6. 2017 v čase od 9:00 do 15:00 hod. V ostatní dny na písemné domluvě s kontaktní osobou. Kontaktní osoba: Ing. Jaromír Špaček telefon: 327 536 300 mobil: 724 307 045 e-mail: Jaromir.Spacek@fs.mfcr.cz
Datum a čas konání otevírání nabídek 12.06.2017 08:00
Bude otevírání nabídek veřejné Ne
Bude požadováno předložení vzorků Ne
Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele. Ano
Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele. Ano
Specifikace 1. Zadavatel nebude...

Specifikace

Zadavatel nebude zajišťovat pro dodavatele vykládku komponentů regálového systému při jeho dodání. Dále zadavatel nebude zajišťovat pro dodavatele zapůjčení jakékoliv manipulační techniky. Zadavatel bezplatně uskladní ve svém objektu komponenty regálového systému v průběhu montáže. Montáž bude prováděna v pracovní dny v době 6:00 – 18:00 hod. Před uzavřením kupní smlouvy je dodavatel povinen překontrolovat rozměry, rovinatost podlahy a případné tvarové odchylky prostor určených pro montáž. Zadavatel navrhl i možné řešení rozmístění pojízdných policových regálů viz Příloha č. 2 Výzvy. Tento návrh řešení není závazný. Dodavatel navrhne své řešení umístění pojízdných policových regálů s ohledem na splnění požadovaných technických parametrů, rozměrů místnosti a povinných rozměrů (např. uličky, výška, apod.). Doporučujeme prohlídku místa plnění, neboť je důležité zaměřit prostory, které nelze detailně vykreslit a popsat. Změna nabídkové ceny je možná pouze v případě že dojde ke změně příslušné sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Dodavatel uvede nabídkovou cenu do čl. 2 návrhu kupní smlouvy (dále též „smlouvy“), zároveň ve smlouvě v čl. 1 odst. 1.2 uvede úložnou kapacitu spisového materiálu (viz bod 6.5). Zadavatel stanoví, že má vždy přednost, resp. platí cena uvedená ve smlouvě předložené dodavatelem v nabídce. Analogicky platí i pro uvedenou úložnou kapacitu spisového materiálu v běžných metrech. Zadavatel stanoví obchodní a platební podmínky formou závazného návrhu kupní smlouvy, který je uveden v Příloze č. 5 Výzvy. Dodavatel není oprávněn činit ve smlouvě změny či doplnění s výjimkou údajů, které jsou výslovně vyhrazeny pro doplnění ze strany dodavatele. Dodavatel rovněž není oprávněn přikládat žádné přílohy ke smlouvě, které tato Výzva výslovně nepředpokládá. Dodavatel ke smlouvě připojí Přílohu č. 1 - Specifikace zboží nebo nabídka prodávajícího. Součástí Přílohy č. 1 Smlouvy bude i nákres regálového systému. Dodavatel ke smlouvě připojí Přílohu č. 2, kde uvede jím poskytované služby v rámci záručního autorizovaného servisu. Údaje v příloze uvedené nebudou hodnoceny v rámci hodnocení nabídek. Dodavatel ve smlouvě v čl. 1 odst. 1.2 uvede úložnou kapacitu spisového materiálu pojízdných policových regálů, při hloubce police 300 – 320 mm, bez úložné kapacity horní krycí police, v bm (běžných metrech). Smlouva musí být ze strany dodavatele podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu jinou osobou musí být jako součást dokladů předložena kopie originálu či kopie úředně ověřené kopie zmocnění této osoby k danému úkonu oprávněnou osobou. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty. Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet dodavatelům podané nabídky. Dodavatelům nenáleží náhrada nákladů, které dodavatel vynaloží na účast ve výběrovém řízení na této veřejné zakázce, včetně nákladů souvisejících s vyhotovením nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o splnění kvalifikačních předpokladů ověřit, případně vyjasnit informace deklarované dodavateli v nabídkách. V případech, kdy zadavatel v rámci prokázání způsobilosti/kvalifikace požaduje předložení prohlášení dodavatele, musí toto prohlášení obsahovat zadavatelem požadované údaje a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace před uzavřením smlouvy. Práva a povinnosti v této Výzvě výslovně neupravené se řídí zákonem o ZVZ a zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Přílohy: Příloha č. 1 Výzvy , Příloha č. 2 Výzvy , Příloha č. 3 Výzvy , Příloha č. 4 Výzvy , Příloha č. 5 Výzvy

metodická nápověda

Kontextová navigace