Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb pro…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb pro ÚP ČR Sokolov 5/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052861
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 6 000,00 7 260,00 25.05.2017 14:19:37
KRUFIN s.r.o. 26353342 Ano 8 196,89 9 918,24 26.05.2017 14:41:17
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ano 6 087,78 7 366,21 28.05.2017 06:36:13
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ALTER, s.r.o. 47473266
Datum uzavření smlouvy 29.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 6 000,00
Celková smluvní cena s DPH 7 260,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 260,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení: KoP Sokolov, Jednoty 654, Sokolov


Položky předmětu:
- Název: Hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Popis: Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 12 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Jednoty 654, Sokolov
Ulice: Jednoty 654
Obec: 356 01 Sokolov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Bližší specifikace: Úřad práce ČR, kontaktní pracoviště Sokolov
Předpokládaná doba plnění od 29.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva Obj.2017-155

metodická nápověda

Kontextová navigace