Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 17 - Výběr dodavatele…

Výpis systémových zpráv

VZMR č. 17 - Výběr dodavatele osobních ochranných pracovních prostředků

Systémové číslo: T002/17/V00052793
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce
Evidenční čísla zadavatele: VZMR č. 17

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KORAKOplus, s.r.o. 43959954 Ne 791 089,00 957 217,69 25.05.2017 09:49:20
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KORAKOplus, s.r.o. 43959954
Datum uzavření smlouvy 07.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 912 520,00
Celková smluvní cena s DPH 1 104 149,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 191 629,20
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních prostředků (dále také „OOPP“ nebo „zboží“), především pracovních bund, reflexních vest, ochranných přileb, pracovní obuvi, pracovních rukavic, ochranných brýlí a dalšího zboží, které je uvedeno v příloze č. 1 zadávací dokumentace Kalkulace nabídkové ceny zboží a příloze č. 2 zadávací dokumentace Specifikace zboží, ve které jsou uvedeny minimální požadavky na jednotlivé zboží.


Položky předmětu:
- Název: Osobní ochranné pracovní prostředky
- Kód z číselníku NIPEZ: 18100000-0 - Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 18100000-0 - Zaměstnanecké oděvy, speciální pracovní oděvy a oděvní doplňky
- Popis: Tato položka reprezentuje všechny položky NIPEZ této zakázky.
Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky (příloha č. 8 ZD), do přílohy č. 1 - Kalkulace nabídkové ceny zboží a v e-tržišti Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v e-tržišti Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v e-tržišti Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku z výběrového řízení vyřadí a následně bude uchazeč vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Cena celkem
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 0,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 74601 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Místem plnění je sídlo zadavatele. Místem skutečné realizace dodávek je sídlo Státního úřadu inspekce práce a sídla jednotlivých oblastních inspektorátů práce (celkem 9 míst). Seznam míst dodání, kde bude plnění realizováno, je přílohou č. 3 zadávací dokumentace. Blíže viz 7.2. zadávací dokumentace
Předpokládaná doba plnění od 07.06.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2018
Smlouva RD - OOPP - Korako_Redigováno

metodická nápověda

Kontextová navigace