Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Kuřim a Věznice Kuřim…

Výpis systémových zpráv

Věznice Kuřim a Věznice Kuřim SHČ - ochranné pracovní pomůcky

Systémové číslo: T002/17/V00052568
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
EMIT-CZ, s.r.o. 27678598 Ano 17 023,00 20 597,83 18.05.2017 09:34:16
K a P O - plus s.r.o. 28312767 Ano 15 838,94 19 165,12 17.05.2017 11:12:16
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva K a P O - plus s.r.o. 28312767
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 25.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 15 838,94
Celková smluvní cena s DPH 19 165,12
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 326,18
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Věznice Kuřim - ochranné pracovní pomůcky
bez DPH 8 167,14
s DPH 9 882,24
sazba DPH v % 21,00
DPH 1 715,10
Věznice Kuřim SHČ - ochranné pracovní pomůcky
bez DPH 7 671,80
s DPH 9 282,88
sazba DPH v % 21,00
DPH 1 611,08
Základní popis plnění
Předmět:
- OPP dle přiložených tabulek, které požadujeme vyplnit a vložit jako přílohu Vaší nabídky.


Položky předmětu:
- Název: Věznice Kuřim - ochranné pracovní pomůcky
- Kód z číselníku NIPEZ: 18143000-3 - Ochranné vybavení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 18143000-3 - Ochranné vybavení
- Popis: Ochranné pracovní pomůcky dle přiložené tabulky (dodávka pro věznici).


Výsledkem zadávacího řízení bude odeslání objednávky nejvýhodnějšímu uchazeči. Zpracovaná nabídka musí obsahovat kompletně vyplněnou a podepsanou tabulku se spotřebním košem.


Zadávacího řízení SE ÚČASTNÍ POUZE DODAVATEL ZAMĚSTNÁVAJÍCÍ NA CHRÁNĚNÝCH PRACOVNÍCH MÍSTECH podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 %osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. (§ 38, odst. 1, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek). Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravot. postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odst. 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce ČR; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení.(§ 38, odst. 2, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Splnění podmínek podle odst. 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. (§ 38, odst. 3, zákona č. 134/2016Sb., o zadávání veřejných zakázek). Uchazeč se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky. Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.


POŽADUJEME KOMPLETNÍ DODÁNÍ NEJPOZDĚJI 26. 5. 2017, A TO VČETNĚ FAKTURY !!!
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: spotřební koš


- Název: Věznice Kuřim SHČ - ochranné pracovní pomůcky
- Kód z číselníku NIPEZ: 18143000-3 - Ochranné vybavení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 18143000-3 - Ochranné vybavení
- Popis: Ochranné pracovní pomůcky dle přiložené tabulky (dodávka pro SHČ).


Výsledkem zadávacího řízení bude odeslání objednávky nejvýhodnějšímu uchazeči. Zpracovaná nabídka musí obsahovat kompletně vyplněnou a podepsanou tabulku se spotřebním košem.


Zadávacího řízení SE ÚČASTNÍ POUZE DODAVATEL ZAMĚSTNÁVAJÍCÍ NA CHRÁNĚNÝCH PRACOVNÍCH MÍSTECH podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 %osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. (§ 38, odst. 1, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek). Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravot. postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odst. 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce ČR; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení.(§ 38, odst. 2, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Splnění podmínek podle odst. 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. (§ 38, odst. 3, zákona č. 134/2016Sb., o zadávání veřejných zakázek). Uchazeč se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky. Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.


POŽADUJEME KOMPLETNÍ DODÁNÍ NEJPOZDĚJI 26. 5. 2017, A TO VČETNĚ FAKTURY !!!
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: spotřební koš


Místo plnění veřejné zakázky Blanenská 1191, Kuřim
Ulice: Blanenská 1191
Obec: 66434 Kuřim
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 26.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.05.2017
Smlouva Objednávka věznice , Objednávka SHČ

metodická nápověda

Kontextová navigace