Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Kuřim - čisticí a…

Výpis systémových zpráv

Věznice Kuřim - čisticí a úklidové prostředky

Systémové číslo: T002/17/V00052541
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PEMA VELKOOBCHOD s.r.o. 46713301 Ano 127 419,40 154 177,00 18.05.2017 08:50:40
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Ano 118 772,99 143 715,00 17.05.2017 12:57:25
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 24.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 121 569,04
Celková smluvní cena s DPH 147 098,55
Sazba DPH v % 21,00
DPH 25 529,51
Měna koruna švédská
Základní popis plnění
Předmět:
- Čisticí a hygienické prostředky, úklidové a ochranné pomůcky dle přiložené tabulky.


Položky předmětu:
- Název: Věznice Kuřim - čisticí a úklidové prostředky
- Kód z číselníku NIPEZ: 39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39830000-9 - Čistící prostředky
- Popis: Předmětem VZ je dodávka hygienických prostředků a úklidových pomůcek, jejichž seznam je uveden v příloze "Tabulka_se_spotřebním_košem_čisticí".

Výsledkem zadávacího řízení bude odeslání objednávky nejvýhodnějšímu uchazeči. Zpracovaná nabídka musí obsahovat kompletně vyplněnou a podepsanou tabulku se spotřebním košem.


Zadávacího řízení SE ÚČASTNÍ POUZE DODAVATEL ZAMĚSTNÁVAJÍCÍ NACHRÁNĚNÝCH PRACOVNÍCH MÍSTECH podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. (§ 38, odst. 1, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).


Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravot. postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odst. 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce ČR; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení.(§ 38, odst. 2, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek). Splnění podmínek podle odst. 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. (§ 38, odst. 3, zákona č. 134/2016Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Uchazeč se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky. Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.

Cenu za dodávku uveďte včetně dopravy a včetně DPH. Faktura bude uhrazena převodním příkazem se splatností minimálně 14 dní, zálohy neposkytujeme.

POŽADUJEME KOMPLETNÍ DODÁNÍ NEJPOZDĚJI 26. 5. 2017, A TO VČETNĚ FAKTURY !!!
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: spotřební koš


Místo plnění veřejné zakázky Blanenská 1191, Kuřim
Ulice: Blanenská 1191
Obec: 66434 Kuřim
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 25.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.05.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace