Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro Havlíčkův Brod, Jihlavu a Pelhřimov - květen 2017

Systémové číslo: T002/17/V00052521
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 28 641,95 34 656,76 18.05.2017 07:50:40
KODEX, a.s. 25634381 Ano 31 967,00 38 680,07 19.05.2017 06:26:25
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 26 856,60 32 496,49 19.05.2017 11:11:03
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle ceny
Datum uzavření smlouvy 23.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 26 856,60
Celková smluvní cena s DPH 32 496,49
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 639,89
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro Havlíčkův Brod, Jihlavu a Pelhřimov - květen 2017


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby - seznam jednotlivých položek zboží a místa dodání viz příloha: "Poptávka_ kancelářské potřeby HB, JI, PE - květen 2017". Kompletní nabídku s cenami a přesnými názvy jednotlivých položek přikládejte jako součást nabídky. Celkovou cenu uvádějte včetně DPH a dopravy. Zboží požadujeme rozvést na místo určení do 7 pracovních dnů ode dne vystavení objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: seznam


Místo plnění veřejné zakázky Jihlavská 42, Havlíčkův Brod
Ulice: Jihlavská 42
Obec: 58001 Havlíčkův Brod
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 24.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 15.06.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace