Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro Žďár…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro Žďár nad Sázavou, Třebíč a Náměšť nad Oslavou - květen 2017

Systémové číslo: T002/17/V00052512
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 13 333,97 16 134,10 18.05.2017 07:37:42
KODEX, a.s. 25634381 Ano 17 181,00 20 789,01 19.05.2017 06:58:45
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 14 228,20 17 216,12 19.05.2017 13:27:28
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LAW CZ s.r.o. 25542532
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle ceny
Datum uzavření smlouvy 23.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 13 333,97
Celková smluvní cena s DPH 16 134,10
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 800,13
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro Žďár nad Sázavou, Třebíč a Náměšť nad Oslavou - květen 2017


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby - seznam jednotlivých položek zboží a místa dodání viz příloha: "Poptávka_ kancelářské potřeby pro ZR, TR a NnO - květen 2017". Kompletní nabídku s cenami a přesnými názvy jednotlivých položek přikládejte jako součást nabídky. Celkovou cenu uvádějte včetně DPH a dopravy. Zboží požadujeme rozvést na místo určení do 7 pracovních dnů ode dne vystavení objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: seznam


Místo plnění veřejné zakázky Strojírenská 2210/28, Žďár nad Sázavou
Ulice: Strojírenská 2210/28
Obec: 59101 Žďár nad Sázavou
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 24.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 15.06.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace