Domů  /  Zadávací řízení  /  Podpora CSSP aktivních prvků…

Výpis systémových zpráv

Podpora CSSP aktivních prvků pro objekty FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj pro období 2017-2018

Systémové číslo: T002/17/V00052386
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Roční podpora PSS aktivních CISCO prvků a CISCO IP telefonie pro objekty FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená územní pracoviště na období 1.6.2017-31.5.2018. Specifikace prvků Cisco je v přiloženém souboru podpora_Cisco.xls.
Dodavatel zajistí u výrobce Cisco Systems zakoupení HW maintenance z programu PSS (Partner Service Support) na každé ze servisovaných zařízení, což zadavateli umožní získat nárok na výměnu vadného zařízení, asistovaný přístup na TAC (technicko - asistenční centrum) výrobce a získat nárok na asistované stažení aktuálního operačního systému IOS pro konkrétní provozovaná zařízení prostřednictvím Dodavatele.
V rámci služby SW podpory požadujeme poskytnutí software update. Jedná se především o minor release a opravu chyby tzv. Bug fixes. Způsob předání sw balíku bude formou FTP v rámci vzdáleného datového úložiště poskytovatele služby, případně bude předán jiným způsobem. Dodavatel za tímto účelem zajistí u výrobce zakoupení SW Maintenance na všechna zařízení zadavatele z přiložené tabulky, což umožní získat nárok na stažení aktuálního software dle požadavku zadavatele.
Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka v přiloženém souboru podpora_Cisco.xls. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole cenami bez DPH.
Způsob placení za podporu požadujeme jednorázovou platbou na celé období se splatností 21 dnů od prokazatelného doručení daňového dokladu zadavateli. Celková cena zahrnuje cenu PSS v délce 12 měsíců.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu.
Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace