Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL - 6xPC-05/2017

Výpis systémových zpráv

FEL - 6xPC-05/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052383
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B2C, s.r.o. 27957705 Ano 119 690,00 144 824,90 04.05.2017 15:15:49
CCS International s.r.o. 26061651 Ne 142 450,00 172 364,50 14.05.2017 12:34:16
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva B2C, s.r.o. 27957705
Datum uzavření smlouvy 15.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 119 690,00
Celková smluvní cena s DPH 144 824,90
Sazba DPH v % 21,00
DPH 25 134,90
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka 4 ks kancelářských počítačů a 2 ks pracovních stanic


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské a pracovní stanice
- Kód z číselníku NIPEZ: 30210000-4 - Stroje na zpracování dat (technické vybavení)
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30210000-4 - Stroje na zpracování dat (technické vybavení)
- Popis: Specifikace kancelářských počítačů a pracovních stanic je v přiloženém PDF-souboru. V přiloženém Excel-souboru prosím vyplňte pouze žlutý sloupec s jednotkovými cenami bez DPH a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.

--- Obecné podmínky dodávky:
* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zboží musí být nové a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 15.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace