Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa IT infrastruktury

Výpis systémových zpráv

Správa IT infrastruktury

Systémové číslo: T002/17/V00052364
Zadavatel: Česká republika -...
Evidenční čísla zadavatele: 17004/2017

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Název veřejné zakázky: Správa IT infrastruktury v objektu Kloknerova 26, Praha 414


Předmět veřejné zakázky


Předmětem podlimitní veřejné zakázky na služby je udržení informačních a komunikačních technologií (dále jen „IT infrastruktura“) v objektu Kloknerova 26, Praha 414 a specifikované sítě mimo objekt v potřebné a požadované funkčnosti včetně nezbytných inovací (dále jen “veřejná zakázka”).


Popis IT infrastruktury:

IT infrastruktura zadavatele tvoří ethernetovou síť 0,1 / 1 / 10 Gbps s hvězdicovou topologií, jejíž aktivní prvky jsou tvořeny přepínači HP a Cisco. V síti je zapojeno přibližně 300 pracovních stanic a asi 40 serverů. Kromě toho je v ní implementována technologie IP telefonie od společnosti Alcatel. Součástí sítě je rovněž infrastruktura přístupových bodů sítě 802.11 b/g, sloužící pro připojení mobilních zařízení


Popis služeb

Konzultační služba pro podporu provozu informačního systému s pohotovostní službou pro Ministerstvo vnitra – generální ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR.
Dodavatel bude zadavateli poskytovat tyto služby v období max. 36 měsíců nebo do vyčerpání celkové ceny za Správu IT 1,99 mil Kč bez DPH v následující konfiguraci:

• Pravidelné technologické konzultace
• Pohotovostní službu pro řešení krizových situací

Pravidelné technologické konzultace jsou poskytovány průběžně v období výše uvedené době v dohodnutém rozsahu. Čerpání je plánováno na základě dohod technických kontaktních osob dodavatele

V rámci konzultační podpory budou poskytovány tyto služby:
• specialistu na místě (dle dohodnutého ceníku prací).
• Konzultační podpora bude poskytována na vyžádání oprávněného zástupce
zadavatele.
• Podpora bude poskytována specialisty dodavatele.
• Vlastní technologické konzultace a správa technologií se týkají uvedených oblastí.





Služba sít
• Administrace a konfigurace aktivní síťových prvků značky CISCO, HP, Instalace nových aktivních prvků sítě LAN/WAN
• Konfigurace aktivních prvků sítě LAN/WAN
• SW update aktivních prvků sítě LAN/WAN
• Preventivní údržba aktivních prvků sítě LAN/WAN
• Návrh a konzultace počítačové sítě LAN/WAN
• Řešení krizových situací v počítačové síti LAN/WAN
• Řešení bezpečnostní politiky LAN/WAN
• Zabezpečení a udržování SSL a VPN přístupů do LAN
• Konfigurace a update FC přepínačů Brocade (300, 6510)
• Plánování aktualizace systému


Služba Oracle 11g
• Administrace a konfigurace databázového systému Oracle
• Instalace a konfigurace software
• Nastavení, zálohování a obnova databází
• Návrh architektury pro zajištění bezpečnosti, dostupnosti a výkonnosti systému
• Plánování aktualizace systému



Služba IceWarp
• Administrace aplikačního serveru
• Dokumentace úprav
• Dohled funkčnosti


Služba Windows 2012 OS Windows 2008R2 a 2012R2, 2016
• Design a správa logické struktury Active Directory
- Active Directory Certificate Services
- Active Directory Domain Services
- Active Directory Lightweight Directory Services DNS
- Network Policy Server (NPS), RADIUS server - ověřování uživatelů a počítačů v rámci síťové infrastruktury
- kontrola událostí, řešení problémů, konfigurace

• Design a správa aplikačních serverů
- Internet Information Server
- MS SQL 2016 a starších
- Podpora interního ICT oddělení - kontrola událostí, instalace a migrace aplikací a databází

• Design a správa souborových služeb
- Systém souborů DFS, správa prostředků (kvót, reporting)
- Podpora interního ICT oddělení – kontrola událostí, řešení problémů, konfigurace

• Design a správa virtuálního prostředí Hyper-V ve Windows Cluster
- Systém souborů DFS, správa prostředků (kvót, reporting)
- Hyper-V faillover cluster (konfigurace, podpora)
- Podpora interního ICT oddělení – kontrola událostí, řešení problémů, konfigurace

• Design a správa skupinových politik
- Podpora interního ICT oddělení – konfigurace skupinových politik v doméně Windows Server 2012

• Design a správa zálohování a obnovy dat
- Virtuální obrazy serverů
- Souborové zálohy serverů a stanic
- Stínové kopie
- Zálohy databázových serverů
- Podpora interního ICT oddělení – pravidelná kontrola událostí, vytváření systémů automatických záloh a reportingu

• Design a správa systémů pro aktualizaci software
- Windows Server Update Services
- Tvorba MSI balíčků pro aplikace třetích stran
- Podpora interního ICT oddělení – kontrola událostí, testování aplikací, řešení problémů

• Design a správa Terminálové služby
- Podpora interního ICT oddělení – kontrola událostí, konfigurace, řešení problémů


Služba Linux
• Administrace a konfigurace Linuxových systémů (Centos 6.x, 7.x)
• Instalace a konfigurace software
• Podpora Citrix Xenserver 7 Nastavení, zálohování a obnova
• Návrh architektury pro zajištění bezpečnosti, dostupnosti a výkonnosti systému
• Plánování aktualizace systému


Pohotovostní služba

Pro řešení krizových situací zahrnuje držení pohotovosti v dále uvedeném sjednaném rozsahu pro potřeby urgentních zásahů u zadavatele a dále na základě konkrétní žádosti zadavatele poskytnutí příslušných urgentních zásahů ve stanovených místech s určenou dobou odezvy na pracovišti zadavatele. O nutnosti urgentního zásahu pracovníka společnosti dodavatele ve stanovených místech rozhoduje kontaktní osoba zadavatele po konzultaci s kontaktní osobou dodavatele.
V rámci urgentního zásahu bude provedeno zjištění možných příčin problémů, bude doporučen postup řešení a v případě možného provedení zásahu do systému, který problém odstraní nebo obejde, bude zásah proveden na místě.


Konfigurace pohotovostní služby je následující:
• Doba pohotovosti k výjezdu pracovníka dodavatele na místo k zadavateli nepřetržitě (24 x 7 x 365) je požadována pouze u služeb síť, Windows 2012 OS Windows 2008R2 a 2012R2, 2016
• Doba odezvy – dojezdu pracovníka společnosti dodavatele k zadavateli – 4 hodiny v době pohotovosti (místo dojezdu v Praze).
• V případě, že bude vhodnější a efektivnější problém řešit vzdáleným připojením, bude zásah proveden vzdáleným přístupem přes VPN.
• Práce jsou prováděny konzultanty společnosti dodavatele – popř. subdodavateli s vysokou odborností a znalými prostředí zadavatele. V případě nedodržení parametrů pohotovostní služby je ukládána pokuta 2 000,- Kč za každou započatou hodinu.



Cena

Za provádění servisních prací bude vysoutěžena jako maximální a konečná za období maximálně 36 měsíců pro sjednaný předmět smlouvy nepřekročitelná a zahrnující veškeré náklady dodavatele.


Cena zahrnuje pohotovost 24 hodin x 7 dnů x 365 dnů v roce (366 dnů v přestupném roce), včetně software a hardware pro vzdálený přístup na straně dodavatele.

Náklady na výjezd servisního technika do místa objednatele spojené s plněním této smlouvy jsou součástí jeho hodinové sazby.





Struktura nabídky


Celková cena za správu IT je skládá z :

Cena za pohotovostní službu/měs.

Cena za služby/měs.:

Sítě : měs. cca 10 hod (počet hodin nemusí být vyčerpán, ale může být překročen)
Cena za 1 hod /měs.

Oracle : měs. cca 2 hod (počet hodin nemusí být vyčerpán, ale může být překročen)
Cena za 1 hod /měs.

Windows 2012 : měs. cca 3 hod (počet hodin nemusí být vyčerpán, ale může být překročen)
Cena za 1 hod /měs.

IceWarp: měs. cca 3 hod (počet hodin nemusí být vyčerpán, ale může být překročen)
Cena za 1 hod /měs.

Linux : měs. cca 3 hod (počet hodin nemusí být vyčerpán, ale může být překročen)
Cena za 1 hod /měs.

Ceny budou uvedeny bez DPH

Celková cena (pohotovostní služby+cena za služby) bez DPH za měsíc:


Požadovaná kvalifikace: nutno doložit spolu s nabídkou

Sítě: kopie certifikátu stupně Cisco Gold Certified Partner, prokazatelné reference na projektech datových síti státní správy za poslední 3 roky zpět formou čestného prohlášení

Windows 2012: prokazatelné reference (alespoň 3) ze správy prostředí Hyper-V a Windows Cluster

Aktivace služby : 6/2017
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace