Domů  /  Zadávací řízení  /  KŘP Úsk - Kuchyňské vybavení

Výpis systémových zpráv

KŘP Úsk - Kuchyňské vybavení

Systémové číslo: T002/17/V00052325
Zadavatel: Česká republika - Krajské...
Evidenční čísla zadavatele: KRPU-90576/ČJ-2017-0400VZ

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
HOSPIMED, spol. s r.o. 00676853 Ne 334 993,00 405 341,53 23.05.2017 11:28:33
TULI - FORM s.r.o. 26492369 Ne 402 915,00 487 527,15 19.05.2017 16:10:54
MARCCRAB GASTRO CB s.r.o. 01984390 Ne 296 166,00 358 360,86 23.05.2017 11:28:20
ELKUS s.r.o. 47309610 Ano 262 052,00 317 082,92 15.05.2017 14:46:14
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ELKUS s.r.o. 47309610
Datum uzavření smlouvy 05.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 262 052,00
Celková smluvní cena s DPH 317 082,92
Sazba DPH v % 21,00
DPH 55 030,92
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Konvektomat včetně jeho dalších součástí
bez DPH 185 960,00
s DPH 225 011,60
sazba DPH v % 21,00
DPH 39 051,60
Průmyslová myčka nádobí včetně jejích dalších součástí
bez DPH 76 092,00
s DPH 92 071,32
sazba DPH v % 21,00
DPH 15 979,32
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka kuchyňského vybavení, které se skládá z dodávky konvektomatu a jeho dalších součástí a z dodávky průmyslové myčky nádobí včetně jejích součástí. Důvodem realizace veřejné zakázky je obměna zastaralého kuchyňského vybavení za nové, modernější a tím zajištění plynulého chodu stravovacího zařízení.

Bližší informace ke, shora uvedené veřejné zakázce, naleznete v příloze č. 1 - další podmínky k výzvě pro podání nabídek.

Účastník je povinen ve své cenové nabídce doložit:
1. Prostou kopii živnostenského listu, případně prostý výpis z obchodního rejstříku (nebo obdobné evidence) či licenci, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky.
2. Vyplněný návrh kupní smlouvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka. Návrh kupní smlouvy je přílohou č. 3 této výzvy.
3. Vyplněný krycí list, který je přílohou č. 2 výzvy k podání nabídky. Krycí list musí být vyplněn ve všech jeho položkách (tj. účastník zadávacího řízení vyplní cenu za MJ bez DPH v Kč, cenu za MJ včetně DPH v Kč, název nabízeného zboží včetně jeho typu a bližší specifikace týkající se konkrétních rozměrů, popř. dalších významných informací charakterizujících nabízené velkokuchyňské zařízení a vybavení). Ocenění položky zápisem hodnoty "0,-" Kč je považováno za její vyplnění. Účastník zadávacího řízení dále do krycího listu vyplní přesný termín dodání celého předmětu veřejné zakázky (tj. jak konvektomatu, tak průmyslové myčky nádobí včetně veškerých jejich nedílných součástí) v kalendářních týdnech. Tento termín nesmí být však delší jak 6 kalendářních týdnů. Účastník zadávacího řízení rovněž vyplní délku záruční doby vztahující se na celý předmět veřejné zakázky, uvedenou v kalendářních měsících. Tato doba musí činí min. 24 kalendářních měsíců.
Nedílnou součástí krycích listů je technická specifikace předmětů plnění veřejné zakázky. Pokud jsou v technické specifikaci uvedeny odkazy na určité výrobky, jedná se pouze o vymezení očekávaných standardů použitých výrobků a materiálů. Zadavatel jednoznačně deklaruje, že umožní pro plnění veřejné zakázky nabídku i jiných rovnocenných řešení a materiálů, pokud je dodavatel nabídne a pokud splní požadavky zadavatele na jejich požadovanou kvalitu. Variantní řešení je nepřípustné.

Místem plnění veřejné zakázky je: Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje, Účelové zařízení Ostrov č. p. 13, Tisá, Ústí nad Labem. Zboží bude, na adresu místa plnění, dodáno jednorázově.

Veřejná zakázka bude hodnocena dle ekonomické výhodnosti, jejímž jediným hodnotím kritériem je: nejnižší nabídková cena celkem včetně DPH v Kč - váha 100 % (tj. celková cena za konvektomat a průmyslovou myčku nádobí včetně jejich dalších součástí).

Účastník zadávacího řízení je povinen nabídkovou cenu předmětu plnění kalkulovat včetně nákladů na dopravu do místa plnění, montáže, připojení, kompletního zprovoznění, popřípadě provedení vstupní revize, zaškolení obsluhujícího personálu a dalších vedlejších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky malého rozsahu.

Zadavatel veřejné zakázky umožňuje prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Termín a hodina, prohlídky místa plnění veřejné zakázky, je uvedena v příloze č. 1 této výzvy.

Účastník zadávacího řízení svým podpisem stvrzuje platnost cenové nabídky do podpisu kupní smlouvy.

Účastník zadávacího řízení podáním cenové nabídky stvrzuje, že nabízený předmět plnění veřejné zakázky, plně souhlasí s technickou specifikací veřejné zakázky a dalšími podmínkami veřejné zakázky, uvedených v ostatních přílohách, které jsou součástí výzvy k podání nabídky.

Zadavatel veřejné zakázky nepřipouští její rozdělení mezi více dodavatelů.


Položky předmětu:
- Název: Konvektomat včetně jeho dalších součástí
- Kód z číselníku NIPEZ: 39314000-6 - Průmyslové kuchyňské zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39314000-6 - Průmyslové kuchyňské zařízení
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


- Název: Průmyslová myčka nádobí včetně jejích dalších součástí
- Kód z číselníku NIPEZ: 39314000-6 - Průmyslové kuchyňské zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39314000-6 - Průmyslové kuchyňské zařízení
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Ostrov 13, Tisá, Ústí nad Labem
Ulice: Ostrov 13
Obec: 403 36 Tisá, Ústí nad Labem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Prodávající dodá zboží kupujícímu do 6 kalendářních týdnů od data podpisu kupní smlouvy.
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace