Domů  /  Zadávací řízení  /  Toaletní papír, FEL-4/2017

Výpis systémových zpráv

Toaletní papír, FEL-4/2017

Systémové číslo: T002/17/V00051750
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ano 11 085,12 13 413,00 24.04.2017 18:52:30
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ano 13 922,92 16 846,73 24.04.2017 10:44:20
ANATRA s.r.o. 29104734 Ne 10 089,00 12 207,69 24.04.2017 19:59:32
VENCL, s r.o. 61509051 Ano 10 800,00 13 068,00 18.04.2017 10:41:17
Vladimír Konrád 47592826 Ne 11 856,00 14 345,80 14.04.2017 20:24:45
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ANATRA s.r.o. 29104734
Datum uzavření smlouvy 27.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 10 620,00
Celková smluvní cena s DPH 12 850,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 230,20
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky jsou hygienické potřeby pro elektrotechnickou fakultu ČVUT


Položky předmětu:
- Název: set hygienických potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: 33761000-2 - Toaletní papír
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33761000-2 - Toaletní papír
- Popis: Předmětem poptávky je set hygienických potřeb.

--- Hodnocení nabídek bude provedeno na základě ekonomické výhodnosti pro Zadavatele - bonusem ve výši 5% budou zvýhodnění dodavatelé, kteří tuto poptávku nabídnou v režimu náhradního plnění. V přiložené tabulce prosím vyplňte "žlutá pole" - identifikaci firmy, jednotkovou cenu bez DPH za jednotlivé položky (včetně dopravy) a "náhradní plnění". Do nabídkové ceny na GEMINu pak opište číslo z řádku "Celková cena pro hodnocení nabídky bez DPH". U firem bez náhradního plnění bude tato částka přesně odpovídat nabídkové/kupní ceně.

!!! v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na webové stránky apod.)

--- Obecné podmínky dodávky:
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 27.04.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace