Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL IT díly, 04e / 2017

Výpis systémových zpráv

FEL IT díly, 04e / 2017

Systémové číslo: T002/17/V00051718
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ano 73 966,00 89 498,86 25.04.2017 13:54:33
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 69 854,00 84 523,34 20.04.2017 09:08:18
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 76 340,00 92 371,40 28.04.2017 00:54:05
IT assistance s.r.o. 26473054 Ano 76 575,00 92 655,75 27.04.2017 15:01:44
B2C, s.r.o. 27957705 Ano 75 780,00 91 693,80 20.04.2017 16:10:26
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Netfox s.r.o. 27574032
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 25.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 76 340,00
Celková smluvní cena s DPH 92 371,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 16 031,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka IT dílů


Položky předmětu:
- Název: Set IT dílů
- Kód z číselníku NIPEZ: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Popis: Set IT dílů, který je specifikován v přiloženém PDF-souboru. V přiloženém Excel-souboru prosím vyplňte pouze žlutý sloupec s jednotkovými cenami bez DPH a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.
!!! v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na webové stránky apod.)
--- Obecné podmínky dodávky:
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zboží musí být nové a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Karlovo náměstí 13, Praha 2
Ulice: Karlovo náměstí 13
Obec: 120 00 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 25.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 25.07.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace