Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka dvou stromů Tilia x…

Výpis systémových zpráv

Dodávka dvou stromů Tilia x flavences Glenleven včetně výsadby

Systémové číslo: T002/17/V00051442
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j. 9193/2017-OPS

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem veřejné zakázky je dodávka dvou nových stromů Tilia x flavences Glenleven a jejich výsadba.
Výkop výsadbových jam musí být proveden ručně, z důvodu položené závlahy a optických kabelů v travní ploše.
Termín plnění nejpozději 30. listopadu 2017, přičemž výsadba musí být provedena v období do 31. května 2017 nebo od 1.října 2017.

Vzhledem k předmětu plnění zadavatel doporučuje prohlídku místa plnění.

Zadavatel bude před uzavřením objednávky požadovat předložení certifikátu nebo jiného dokladu, kterým dodavatel prokáže pravost dodávaných stromů.

Odvoz a likvidaci odpadu v kontejneru zajišťuje objednatel.

Dodavatel je povinen při výsadbě stromu dbát na bezpečnost osob pohybujících se v blízkosti místa činnosti (za předpokladu, že toto nelze eliminovat) a také zabezpečit bezpečnostní systémy (kamery, čidla atd.) před poškozením, stejně tak všechny předměty a věci v dosahu činnosti, které by při plnění veřejné zakázky mohly být poškozeny (např. osvětlení, zdi, lavičky).

Dodavatel odpovídá za vady předmětu plnění zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady (stromů či výsadby) existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytuje objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Dodavatel bezplatně odstraní reklamovanou vadu ve lhůtě stanovené objednatelem (min. 15 dnů).

Cena bude stanovena včetně dopravy do místa plnění a všech souvisejících nákladů dodavatele.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.

Objednatel je oprávněn nepřevzít plnění veřejné zakázky pokud bude plnění vykazovat vady či nedodělky.

V případě prodlení s plněním předmětu veřejné zakázky delším než 30 dnů, a to i v případě nepřevzetí z důvodu vad, je objednatel oprávněn odstoupit od objednávky bez nároku dodavatele na náhradu škody.

V případě prodlení dodavatele s dodáním stromů včetně všech souvisejících činností nebo s odstraněním vad v záruční době je objednatel oprávněn účtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové ceny plnění vč. DPH za každý započatý den prodlení.

V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.

Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným dodavatelem zveřejnit.

Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 49 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ano
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace