Domů  /  Zadávací řízení  /  Dohled a správa systému Lotus…

Výpis systémových zpráv

Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler

Systémové číslo: T002/17/V00051434
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Robert Kefurt 16883195 Ano 700 000,00 700 000,00 10.04.2017 10:45:35
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Robert Kefurt 16883195
Datum uzavření smlouvy 21.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 700 000,00
Celková smluvní cena s DPH 700 000,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler v místě zadavatele.
Tato činnost zahrnuje:
a) dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5;
b) dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5;
c) dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5;
d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech);
e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino,
k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino,
l) importy a exporty dat a jejich správa,
m) školení uživatelů,
n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem,
o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní,
p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.

Soutěžní cenou (předmětem hodnocení) je v této zakázce hodinová sazba nikoliv cena za celou dobu plnění veřejné zakázky.


Položky předmětu:
- Název: Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler
- Kód z číselníku NIPEZ: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Popis: Dohled a správa systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler v místě zadavatele.
Tato činnost zahrnuje:
a) dohled a správa 45 Lotus Domino serverů v režimu 8x5;
b) dohled a správa Lotus Sametime serveru a klientů v režimu 8x5;
c) dohled a správa Lotus Traveler serveru a mobilních klientů v režimu 8x5;
d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech);
e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad),
f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino,
g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách,
h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino,
i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino,
j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino,
k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino,
l) importy a exporty dat a jejich správa,
m) školení uživatelů,
n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem,
o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní,
p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.

Soutěžní cenou (předmětem hodnocení) je v této zakázce hodinová sazba nikoliv cena za celou dobu plnění veřejné zakázky.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 578 512,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 1.6. 2017 do 31.5. 2018
Smlouva podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace