Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Služby |
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ |
Ne |
Kontaktní osoby |
Zobrazit seznam
|
VZ zadávaná na základě rámcové dohody |
Ne |
Výsledkem zadávacího řízení bude |
Uzavření rámcové dohody |
Specifikace výsledné rámcové dohody
Specifikace rámcové dohody |
RD s jedním účastníkem zadávacího řízení |
Předmět zakázky
Stručný popis |
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je poskytování daňového poradenství zadavateli na základě uzavřené rámcové smlouvy na dobu neurčitou, která bude ukončena vyčerpáním předpokládané hodnoty zakázky.
1. Celkové zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob
2. Průběžné daňové poradenství
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Splatnost faktury máme 60 kalendářních dnů ode dne doručení faktury zadavateli. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit. |
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota |
2 000 000,00 bez DPH |
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť |
Ne |
Měna |
koruna česká |
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu |
Ne |
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZMR: Otevřená výzva |