Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb pro…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb pro ÚP ČR KrP KV 3/2017

Systémové číslo: T002/17/V00050117
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 21 800,00 26 378,00 06.03.2017 13:40:58
KRUFIN s.r.o. 26353342 Ano 29 240,49 35 380,99 08.03.2017 07:18:23
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ano 23 823,01 28 825,84 07.03.2017 16:12:47
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ALTER, s.r.o. 47473266
Datum uzavření smlouvy 09.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 21 800,00
Celková smluvní cena s DPH 26 378,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 578,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení: KrP Karlovy Vary, Závodní 385/98, K. Vary


Položky předmětu:
- Název: Hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Popis: Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 42 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Závodní 385/98, Karlovy Vary
Ulice: Závodní 385/98
Obec: 36001 Karlovy Vary
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Předpokládaná doba plnění od 09.03.2017
Předpokládaná doba plnění do 20.03.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace