Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání 4 kusů svítidel MODUS…

Výpis systémových zpráv

Dodání 4 kusů svítidel MODUS Q LED (výměna nefunkčních) pro OKTE KŘP hl. m. Prahy (KRPA-59374/V)

Systémové číslo: T002/17/V00049896
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ELSTORE CZ s.r.o. 28782046 Ano 19 972,52 24 166,75 02.03.2017 19:54:48
Datok, s.r.o. 25561073 Ne 32 120,00 38 865,20 03.03.2017 01:57:41
JAKUB a.s. 47784547 Ano 20 342,20 24 614,06 01.03.2017 14:23:58
METRODIS s.r.o. 25269844 Ne 20 235,60 24 485,08 03.03.2017 07:46:35
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ELSTORE CZ s.r.o. 28782046
Datum uzavření smlouvy 07.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 19 972,52
Celková smluvní cena s DPH 24 166,75
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 194,23
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 4 kusů svítidel MODUS Q LED (výměna nefunkčních) pro OKTE KŘP hl. m. Prahy. Vzhledem k tomu,že se jedná o doplnění stávajících svítidel, požaduje zadavatel dodržení požadovaného typu a rozměrů svítidel.


Položky předmětu:
- Název: svítidla MODUS Q LED
- Kód z číselníku NIPEZ: 31524000-5 - Stropní a nástěnná svítidla
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 31524000-5 - Stropní a nástěnná svítidla
- Popis: Popis předmětu plnění:
4 kusy svítidel MODUS Q LED (Technická specifikace viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů (zadavatel nepřipouští alternativní plnění)
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
Další požadavky zadavatele
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 10 pracovních dnů ode dne obdržení písemné objednávky
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.



- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 4
- Měrná jednotka: kus


Místo plnění veřejné zakázky U Invalidovny (Odbor správy nemovitého majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (p. Lodinský; 739 243 242) Praha 1, Praha 8
Ulice: U Invalidovny (Odbor správy nemovitého majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (p. Lodinský; 739 243 242) Praha 1
Obec: 186 00 Praha 8
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 07.03.2017
Předpokládaná doba plnění do 16.03.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace