Domů  /  Zadávací řízení  /  Toaletní papír a papírové…

Výpis systémových zpráv

Toaletní papír a papírové ručníky

Systémové číslo: T002/17/V00049575
Zadavatel: Hasičský záchranný sbor...
Evidenční čísla zadavatele: HSKL-263/2017-ÚE

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
A.P. & P spol. s r.o. 62957791 Ano 126 440,00 152 992,40 10.02.2017 12:56:33
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva A.P. & P spol. s r.o. 62957791
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Byla podána 1 nabídka, která splnila podmínky uvedené ve výzvě k podání nabídek.
Datum uzavření smlouvy 22.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 126 440,00
Celková smluvní cena s DPH 152 992,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 26 552,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- viz návrh kupní smlouvy (včetně příloh)


Položky předmětu:
- Název: Toaletní papír, papírové ručníky skládané, papírové ubrousky bílé
- Kód z číselníku NIPEZ: 33761000-2 - Toaletní papír
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33761000-2 - Toaletní papír
- Popis: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů).

Podáním nabídky dodavatel bere na vědomí, že zadavatel poté, co bude uzavřena smlouva s dodavatelem, který podal nejvhodnější nabídku, nebo poté, co bude výběrové řízení zrušeno, může zveřejnit na profilu zadavatele dokumentaci k této veřejné zakázce, jejíž součástí budou mimo jiné i identifikační údaje všech dodavatelů, kteří podali nabídku a informace o nabídkových cenách těchto účastníků zadávacího řízení a vyslovuje s výše uvedeným souhlas.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnutí všech nabídek, právo změnit nebo zrušit veřejnou zakázku malého rozsahu a právo možnosti neuzavření smlouvy s žádným z účastníků zadávacího řízení.

Pokud jsou ve výzvě k podání nabídek uvedeny odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména, specifická označení zboží, které platí pro určitou osobu, případně její organizační složku za příznačné, umožňuje zadavatel použití i jiných technických a kvalitativně obdobných řešení.

Zadavatel poskytuje účastníkům zadávacího řízení návrh kupní smlouvy, kterou účastníci zadávacího řízení vloží do své nabídky. Účastníci zadávacího řízení nejsou oprávněni provádět v textu smlouvy jakékoliv úpravy (změny textu, vypuštění či doplnění jakéhokoliv textu), vyjma těch ustanovení smlouvy, jejichž doplnění zadavatel výslovně požaduje (údaje o firmě, konkrétní nabízený typ předmětu zakázky, nabídkové ceny, podpisová doložka apod.).

Doplněná ustanovení musí být v souladu s požadavky zadavatele uvedenými ve výzvě k podání nabídek a jejich přílohách.

Zadavatel si vyhrazuje právo upravit účastníkem zadávacího řízení předložený návrh kupní smlouvy podle obchodních zvyklostí HZS ČR, tzn. provést úpravy po formálně-právní stránce, které však nenaruší obsah předmětu plnění smlouvy (podstatné náležitosti smlouvy), a to při zachování souladu konečného znění smlouvy se zadávacími podmínkami této veřejné zakázky.

Variantní nabídky se nepřipouští.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 127 241,51


Místo plnění veřejné zakázky Jana Palacha 1970, Kladno
Ulice: Jana Palacha 1970
Obec: 272 01 Kladno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Bližší specifikace: Jednotlivá místa plnění jsou uvedena v příloze č. 1 návrhu kupní smlouvy.
Popis doby plnění viz kupní smlouva
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace