Domů  /  Zadávací řízení  /  IT díly, FEL-2/2017

Výpis systémových zpráv

IT díly, FEL-2/2017

Systémové číslo: T002/17/V00049327
Zadavatel: České vysoké učení...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 103 780,00 125 573,80 14.02.2017 14:49:35
Jan Heran 46792635 Ano 92 830,00 112 324,30 16.02.2017 09:51:51
REAGA s.r.o. 25678124 Ne 102 495,00 124 018,95 16.02.2017 08:15:22
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle nejnižší nabídkové ceny
Datum uzavření smlouvy 23.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 92 830,00
Celková smluvní cena s DPH 112 324,30
Sazba DPH v % 21,00
DPH 19 494,30
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
IT díly
bez DPH 92 830,00
s DPH 112 324,30
sazba DPH v % 21,00
DPH 19 494,30
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky je dodávka IT-dílů pro různá pracoviště elektrofakulty ČVUT


Položky předmětu:
- Název: IT díly
- Kód z číselníku NIPEZ: 30236000-2 - Různé počítačové vybavení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30236000-2 - Různé počítačové vybavení
- Popis: Set počítačových dílů, který je specifikován v přiloženém PDF-souboru. Prosím - vyplňte v přiloženém XLS-souboru jen žluté sloupce s jednotkovými cenami a popisem nabízeného zboží, ostatní se dopočítá automaticky. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu. Popis zboží stačí velice stručný - např. výrobce a p/n.



Obecné podmínky dodávky:
* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Do 14 dnů od doručení objednávky
Smlouva Objednávka 1 , Objednávka 2

metodická nápověda

Kontextová navigace