Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských židlí s…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských židlí s vysokým opěrákem

Systémové číslo: T002/17/V00049207
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j.2085/2017-OPS

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Ano 38 500,00 46 585,00 14.02.2017 18:47:27
ALKON interier s.r.o. 64825205 Ano 44 380,00 53 699,80 14.02.2017 14:04:04
ARBYD CZ s.r.o. 26339269 Ano 43 020,00 52 054,20 14.02.2017 20:21:39
HONA INVESTMENT s.r.o. 27704386 Ne 38 000,00 45 980,00 10.02.2017 12:51:36
ATEX spol. s r.o. 47451203 Ne 44 000,00 53 240,00 09.02.2017 09:55:02
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Pavel Rašovský 49850776
Datum uzavření smlouvy 24.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 36 700,00
Celková smluvní cena s DPH 44 407,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 707,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je nákup/dodání 20 ks kancelářských židlí s vysokým opěrákem.

Součástí VZ je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně. Cena bude uvedena jako celková zahrnující recyklační i jiné poplatky.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytuje zadavateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 2 roky. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.
Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.



Položky předmětu:
- Název: kancelářská židle s vysokým opěrákem
- Kód z číselníku NIPEZ: 39112000-0 - Židle
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39112000-0 - Židle
- Popis: Anatomicky tvarovaný sedák i opěrák
Potah látkový , barva černá
Odolnost látky min. 60 000 cyklů
Výškově stavitelné područky
Vysoký opěrák, nastavení opěráku mechanismem up-down
Plynulé nastavení výšky plynovým pístem
Asynchronní mechanismus - nezávislé nastavení úhlu sedáku a opěráku
Chromový kříž s kolečky pro měkké podlahy
Nosnost min. 130 kg
Výška opěráku 57-60 cm
Šířka sedáku 62-64 cm
Hloubka sedáku 45-47 cm
Výška sedáku 45-59 cm
Celková výška:nejnižší poloha 105-109 cm, nejvyšší poloha 125-130 cm

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 20
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 2 500,00


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání : 21 dní od doručení objednávky dodavateli. V případě, že dodavatel nedodá zboží ve sjednané lhůtě, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny objednaného zboží za každý i započatý den prodlení.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace