Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Vsetín…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Vsetín VZ_1_2017

Systémové číslo: T002/17/V00049103
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 77 759,00 94 088,39 01.02.2017 09:28:19
Pavel Danihelka 72820942 Ano 67 300,00 81 433,00 30.01.2017 10:24:43
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 63 600,00 76 956,00 31.01.2017 23:49:27
MP toner,spol.s r.o. 26235463 Ne 70 026,70 84 732,31 25.01.2017 10:15:20
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 64 627,00 78 198,67 31.01.2017 17:54:59
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PREMO s.r.o. 26251531
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 02.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 63 600,00
Celková smluvní cena s DPH 76 956,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 13 356,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze


Položky předmětu:
- Název: tonery a válce
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Pod Žamboškou 1024, Vsetín
Ulice: Pod Žamboškou 1024
Obec: 75501 Vsetín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 03.02.2017
Předpokládaná doba plnění do 10.02.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace