Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku pro pobočku OI ČIŽP v Karlových Varech

Systémové číslo: T002/17/V00048968
Zadavatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána český
Povinnost šifrovat nabídku Ne
Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky Nabídková cena, která bude předmětem hodnocení, bude účastníkem výběrového řízení sestavena vyplněním závazného formuláře pro zpracování nabídkové ceny, který tvoří přílohu č. 4 Výzvy a zadávacích podmínek.

Účastník je povinen uvést do krycího listu nabídky, který tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek, nabídkovou cenu v Kč bez DPH a nabídkovou cenu v Kč včetně DPH.

Zadavatel požaduje, aby účastník v souladu s usnesením vlády č. 465 ze dne 14. června 2010
k Pravidlům uplatňování environmentálních požadavků při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy, prokázal splnění environmentálních požadavků u dodávaného nábytku, které jsou současně se způsoby prokázání uvedeny v příloze č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.

Zadavatel požaduje, aby účastník ve své nabídce uvedl, zda bude využívat k plnění předmětu veřejné zakázky poddodavatele či nikoli. K prokázání této skutečnosti slouží seznam poddodavatelů, který tvoří přílohu č. 7 Výzvy a zadávacích podmínek

Přílohy Příloha č. 4 – Závazný... , Příloha č. 5 - Krycí list... , Příloha č. 6 –... , Příloha č. 7 – Seznam...
Součást nabídky bude tvořit produktový list dodavatele Ano
Popis produktového listu Katalogové listy nabízených produktů budou tvořit přílohu č. 1 závazného návrhu smlouvy.
Příloha Závazný návrh smlouvy

Zadavatelské požadavky

Název Typ Hodnoty

metodická nápověda

Kontextová navigace