Typ smlouvy |
jednorázová smlouva |
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva |
ANECT a.s. 25313029
|
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e |
Hodnocení nebylo provedeno, neboť ve lhůtě k tomu určené byla podána pouze jedna nabídka, tj. hodnotící komise by tak hodnotila nabídku jen jednoho účastníka zadávacího řízení. Hodnotící komise tudíž pouze konstatovala, že nabídka je pro zadavatele ekonomicky výhodná. |
Datum uzavření smlouvy |
15.02.2017 |
Celková smluvní cena bez DPH |
451 160,00 |
Celková smluvní cena s DPH |
545 903,60 |
Sazba DPH v % |
21,00 |
DPH |
94 743,60 |
Měna |
koruna česká |
Základní popis plnění |
Předmětem této veřejné zakázky je nákup podpory 30 ks řešitelských (Concurrent Users) licencí systému CA Service Desk Manager pro rok 2017. |
Místo plnění veřejné zakázky |
--- ---/---, ---
Ulice: |
---
---/---
|
Obec: |
--- --- --- |
Stát: |
Česká republika - CZE |
Region: |
Hlavní město Praha (CZ010) |
Bližší specifikace: |
ICT prostředí zadavatele (primárně sídlo zadavatele – Hlavní město Praha) |
|
Popis doby plnění |
Předpokládaný termín zahájení plnění: ihned po prokazatelném odeslání objednávky vybranému dodavateli.
Předpokládaný termín ukončení plnění: 31. 12. 2017. |
Smlouva |
Objednávka
|