Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup a dodání kancelářských potřeb pro KrP Olomouc, Olomoucký kraj

Systémové číslo: T002/17/V00048852
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 112 823,00 136 515,83 18.01.2017 16:47:17
KODEX, a.s. 25634381 Ne 129 486,75 156 678,97 18.01.2017 13:58:30
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ano 110 086,00 133 204,06 23.01.2017 07:14:08
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ne 104 961,65 127 003,60 20.01.2017 09:13:14
ARBO CKP s.r.o. 25838261 Ne 145 744,90 176 351,33 17.01.2017 15:07:42
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 31.01.2017
Celková smluvní cena bez DPH 104 961,65
Celková smluvní cena s DPH 127 003,60
Sazba DPH v % 21,00
DPH 22 041,95
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup a dodání kancelářských potřeb včetně rozvozu na kontaktní pracoviště KrP Olomouc, Olomoucký kraj.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby leden 2017
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup a dodání kancelářských potřeb včetně rozvozu na kontaktní pracoviště KrP Olomouc, Olomoucký kraj, dle "Specifikace VZ" dle přílohy. Jako zadávací podmínku požadujeme dodržení specifikace jednotlivých položek dle přílohy.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 779 00 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace