Domů  /  Zadávací řízení  /  Provádění údržby zeleně u…

Výpis systémových zpráv

Provádění údržby zeleně u objektu KŘP hl. m. Prahy Kruhová 12, Praha 10 v období 2017 - 2020

Systémové číslo: T002/17/V00048654
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA- 519537/ČJ-2016-0000VZ-C

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Čistící stroje s.r.o. 26034425 Ne 147 150,00 178 051,50 17.01.2017 10:02:22
Bc. Marián Šuba 75197189 Ne 83 800,00 101 398,00 16.01.2017 18:45:13
Naďa Málková 13773933 Ne 368 400,00 445 764,00 18.01.2017 09:19:51
Boušek s.r.o. 27084388 Ne 359 100,00 434 511,00 12.01.2017 12:50:25
Pražské služby, a.s. 60194120 Ne 247 260,00 299 184,60 18.01.2017 07:59:59
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Bc. Marián Šuba 75197189
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 22.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 83 800,00
Celková smluvní cena s DPH 101 398,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 17 598,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Provádění údržby zeleně u objektu KŘP hl. m. Prahy Kruhová 12, Praha 10 v období 2017 - 2020
popis prací viz. příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka


Položky předmětu:
- Název: Provádění údržby zeleně u objektu KŘP hl. m. Prahy Kruhová 12, Praha 10 v období 2017 - 2020
- Kód z číselníku NIPEZ: 77310000-6 - Služby vysazování a údržby zelených ploch
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 77310000-6 - Služby vysazování a údržby zelených ploch
- Popis: Provádění údržby zeleně u objektu KŘP hl. m. Prahy Kruhová 12, Praha 10 v období 2017 - 2020
Popis požadovaných prací viz. Příloha.č.1 - cenová a specifikační tabulka
Základní způsobilost,profesní způsobilost,technická kvalifikace ( podle ustanovení v ET Gemin)
smlouva o dílo (předložení editovatelného návrhu požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči)
Další požadavky zadavatele:
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
Místo plnění: objekt KŘP hl. m Praky, Kruhová 12, Praha 10
Doba plnění v období roku 2017 - 2020
- dodání předmětu plnění podle smlouvy o dílo na základě písemných objednávek zadavatele
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Objekt
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 413 223,00


Místo plnění veřejné zakázky Kruhová 12, Praha 10
Ulice: Kruhová 12
Obec: 100 00 Praha 10
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: objekt KŘP hl.m.Prahy- fotbalové hřiště PSK Union Strašnice Kruhová 12,Praha 10
Předpokládaná doba plnění od 22.03.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2020
Smlouva smlouva o dílo

metodická nápověda

Kontextová navigace