Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Služby |
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ |
Ne |
Rámcová smlouva, na základě které je VZ zadávána
Název |
Uzavření rámcové smlouvy na poskytování právních služeb - 2. část
|
Systémové číslo VZ |
12348 |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku VZ |
210812 |
Datum podpisu |
02.07.2013 |
Předmět zakázky
Stručný popis |
Předmětem daného minitendru je poskytování komplexních právních služeb v souvislosti s přípravou a rozpracováním záměru na elektronizaci procesů při rozhodování o dočasné pracovní neschopnosti, který má za cíl rozpracovat a vytvořit celou vizi elektronizace procesu posuzování dočasné pracovní neschopnosti a využití tzv. eNeschopenky, v max. rozsahu 1 000 hodin.
Konkrétní rozsah poskytování právních služeb bude záviset na aktuálních potřebách Objednatele.
|
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota |
1 250 000,00 bez DPH |
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť |
Ne |
Měna |
koruna česká |
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu |
Ne |
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy s více uchazeči dle ustanovení § 92 ZVZ |