Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu a dodávek…

Výpis systémových zpráv

Zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro multifunkční stroje Konica Minolta formou servisní a materiálové smlouvy

Systémové číslo: T002/16/V00048119
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem veřejné zakázky je: zajištění servisu a dodávek spotřebního materiálu pro 38 multifunkčních strojů Konica Minolta umístěných v objektech zadavatele (viz příloha č. 1 Smlouvy – specifikace a umístění jednotlivých strojů Konica Minolta). V průběhu smluvního vztahu může dojít ke snížení počtu multifunkčních strojů.
Na základě servisní a materiálové smlouvy zadavatel požaduje kompletní servisní služby a dodávku spotřebního materiálu (kromě dodávky papíru) pro 38 multifunkčních strojů Konica Minolta umístěných v objektech zadavatele a to:
- pravidelnou kontrolu a údržbu – komplexní prohlídku multifunkčních strojů
- kompletní servis a opravy – odstranění závad, seřízení a zprovoznění stroje, dodávka a výměna originálního náhradního dílu
- dodávka originálního spotřebního materiálu tonery, fotoválce, odpadní nádoby, fixační a přenosové jednotky, apod.
- pravidelné odečty stavu počítadel jednotlivých multifunkčních strojů a to 1x za měsíc
- zprávy o provozu jednotlivých multifunkčních strojů o jejich servisních zásazích a dalších relevantních událostech a to vždy po každé dané události
- celkový statistický přehled o počtu a typu tisku všech multifunkčních strojů (38 kopírek) 1 x za pololetí, který bude zasílán na adresu ředitelství
- zpětný odběr použitého spotřebního materiálu s tím, že tento bude dodavatelem ekologicky zlikvidován (na požádání dodá dodavatel potvrzení o ekologické likvidaci)
- veškerý servis a dodávka spotřebního materiálu budou řešeny v režimu nezávislém na zadavateli a interních procesech zadavatele. Jedná se o řešení, kdy je na stroji spuštěn systém vzdáleného dohledu poskytovatele pro vytvoření požadavku stroje na dodávku spotřebního materiálu, servisního zásahu a vzdálenou správu (automatický odečet stavu počítadel, požadavek na servisní zásah, automatická dodávka spotřebního materiálu atd.). Požadavek vytvořený systémem vzdáleného dohledu je pak realizován přímo poskytovatelem tiskového řešení, bez nutnosti vystavování objednávky ze strany zadavatele. Tento systém bude vyžadován u modelů multifunkčních strojů Konica Minolta od roku výroby 2007 včetně, u starších modelů bude požadavek hlášen pověřeným pracovníkem zadavatele.
- systém vzdáleného dohledu bude nezávislý na komunikační infrastruktuře zadavatele
- dodávka spotřebního materiálu a zásah servisního technika bude nejpozději do 2 pracovních dnů od vygenerování automatického požadavku, nebo po nahlášení požadavku pověřeným pracovníkem zadavatele.
Veškerá cena za tyto výše uvedené kompletní servisní služby, dodávky spotřebního materiálu, cestovné, monitorovací systém atd. bude strukturovaná do čtyř složek (viz. hodnotící kritérium)
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 2 500 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání Zjednodušené podlimitní řízení

metodická nápověda

Kontextová navigace