Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro KoPy…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro KoPy okresu Žďár nad Sázavou - prosinec 2016

Systémové číslo: T002/16/V00047785
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 17 685,19 21 399,08 11.12.2016 20:34:02
KODEX, a.s. 25634381 Ano 21 648,10 26 194,20 09.12.2016 12:08:33
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ano 21 379,90 25 869,72 12.12.2016 10:38:18
ARBO CKP s.r.o. 25838261 Ne 27 902,50 33 762,03 05.12.2016 10:37:26
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LAW CZ s.r.o. 25542532
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle ceny
Datum uzavření smlouvy 15.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 17 685,19
Celková smluvní cena s DPH 21 399,08
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 713,89
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro KoPy okresu Žďár nad Sázavou - prosinec 2016


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přílohy: "Poptávka_ kancelářské potřeby Bystřice, N.Město,V.Meziříčí listopad 2016". Kompletní cenovou nabídku s cenami jednotlivých položek přikládejte jako součást nabídky. Celkovou cenu uvádějte včetně DPH a dopravy. Zboží požadujeme vyfakturovat a dodat do 7 dnů ode dne vystavení objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: seznam v příloze


Místo plnění veřejné zakázky Masarykovo náměstí 15, Bystřice nad Pernštejnem
Ulice: Masarykovo náměstí 15
Obec: 59301 Bystřice nad Pernštejnem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 15.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 23.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace