Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro KoP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro KoP Žďár nad Sázavou - listopad 2016

Systémové číslo: T002/16/V00047735
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ano 20 446,00 24 739,66 08.12.2016 05:07:11
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MICOS spol. s r.o. 00533394
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle ceny
Datum uzavření smlouvy 12.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 20 446,00
Celková smluvní cena s DPH 24 739,66
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 293,66
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro KoP Žďár nad Sázavou - listopad 2016


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přílohy: "Poptávka_ kancelářské potřeby KoP ZR listopad 2016". Kompletní cenovou nabídku s cenami jednotlivých položek přikládejte jako součást nabídky. Celkovou cenu uvádějte včetně DPH a dopravy. Zboží požadujeme vyfakturovat a dodat do 7 dnů ode dne vystavení objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: seznam v příloze


Místo plnění veřejné zakázky Strojírenská 2210/28, Žďár nad Sázavou
Ulice: Strojírenská 2210/28
Obec: 59101 Žďár nad Sázavou
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 13.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 23.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace