Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání HW pro provádění…

Výpis systémových zpráv

Dodání HW pro provádění forézní analýzy pro odbor analytiky SKPV Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00047542
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-480191/ČJ-2016-0000VZ-R

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 580 288,00 702 148,48 05.12.2016 07:17:02
Netfox s.r.o. 27574032 Ne 621 639,00 752 183,19 07.12.2016 08:35:52
Pavel Orlík 69613354 Ne 599 752,00 725 699,92 07.12.2016 08:11:13
ALICOM s.r.o. 25044419 Ne 598 407,00 724 072,47 01.12.2016 13:47:38
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ComArr, spol. s r.o. 15050084
Datum uzavření smlouvy 16.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 580 288,00
Celková smluvní cena s DPH 702 148,48
Sazba DPH v % 21,00
DPH 121 860,48
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání HW pro provádění forézní analýzy (viz Příloha č. 2 - technická specifikace předmětu plnění)


Položky předmětu:
- Název: Dodání HW pro provádění forézní analýzy pro odbor analytiky SKPV Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 48100000-9 - Balík programů určený pro specifické odvětví
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 48100000-9 - Balík programů určený pro specifické odvětví
- Popis: Dodání HW pro provádění forézní analýzy (viz Příloha č. 2 - technická specifikace předmětu plnění)
Požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných parametrů.
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší.
- veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 kus bez i včetně DPH a celková nabídková cena celkem bez i včetně DPH (viz příloha č. 1 - Cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2016.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu:Bartolomějská 7, 110 01 Praha 1 (pracoviště OIKT Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, kontaktní osoba Ing. Jiří Kučera tel 974 823 425).
- zálohy zadavatel neposkytuje.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Bartolomějská 7/306, Praha
Ulice: Bartolomějská 7/306
Obec: 110 00 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Bartolomějská 7, 110 01 Praha 1 (pracoviště OIKT Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, kontaktní osoba Ing. Jiří Kučera tel 974 823 425)
Předpokládaná doba plnění od 16.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 ke smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace