Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání pracovní obuvi pro…

Výpis systémových zpráv

Dodání pracovní obuvi pro pracovníky Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00047099
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA- 471991/ČJ-2016-0000VZ-R

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin Bergl 42478430 Ne 128 440,00 155 412,40 30.11.2016 08:36:04
LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415 Ano 109 364,00 132 330,44 29.11.2016 15:32:05
CANIS SAFETY a.s. 26816121 Ne 121 220,00 146 676,20 22.11.2016 08:22:03
SHAPER s.r.o. 03602605 Ne 194 636,00 235 448,00 29.11.2016 13:55:10
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel předložil nejnižší nabídkovou cenu a splnil zákonné požadavky a požadavky zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 12.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 109 364,00
Celková smluvní cena s DPH 132 330,44
Sazba DPH v % 21,00
DPH 22 966,44
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 76 párů pracovních bot zn. Augsburg pro pracovníky KŘP hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: Pracovní boty Augsburg
- Kód z číselníku NIPEZ: 18830000-6 - Ochranná obuv
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 18830000-6 - Ochranná obuv
- Popis: Pracovní boty Augsburg musí splňovat následující podmínky:
• splňovat požadavky normy EN ISO 20345:2011 S3, pro práci ve ztížených podmínkách;
• mít kovovou špičku i planžetu (vložku boty) splňující ochranu proti propíchnutí podrážky;
• být odolné proti vodě a teplotě;
• mít protiskluzovou podrážku;
• být vhodné pro práci v místech požárů a havárií.
Alternativní plnění připouští zadavatel pouze ve stejné nebo vyšší kvalitě.
Záruční doba: Požaduje se záruční doba na pracovní boty Augsburg v délce 24 měsíců ode dne dodání. Uchazeč musí garantovat tuto záruční dobu.
ZPŮSOB POŽADOVANÉ KONTROLY JAKOSTI:
Při přejímce v místě dodání (plnění) bude kupující provádět vizuální kontrolu úplnosti dodávky, kvality materiálu a provedení dle této specifikace.
Vrácení dodávky:
V případě, že kupující vrátí celou dodávku jako nevyhovující, zavazuje se prodávající provést náhradní plnění v termínu do 30 dnů od vrácení dodávky. V rámci náhradního plnění budou dodány pracovní boty Augsburg nové, splňující všechny požadované parametry zadání, v množství dle původního požadavku.
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 pár bez i včetně DPH.
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2016
- zálohy zadavatel neposkytuje
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu: Nad Šeberákem 561, Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy), kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 76
- Měrná jednotka: Pár


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015.
Předpokládaná doba plnění od 12.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace