Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb pro…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb pro ÚP ČR KV 11/2016

Systémové číslo: T002/16/V00046928
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 55 333,00 66 952,93 24.11.2016 12:50:27
KRUFIN s.r.o. 26353342 Ano 65 223,33 78 920,23 25.11.2016 13:47:03
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ano 44 428,10 53 758,00 25.11.2016 18:36:24
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001
Datum uzavření smlouvy 28.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 44 428,10
Celková smluvní cena s DPH 53 758,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 9 329,90
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiložených seznamů včetně dodání na jednotlivá místa určení: KoP Karlovy Vary, Závodní 385/98, KoP Cheb, Tř. Svobody 52, KoP Sokolov, Jednoty 654


Položky předmětu:
- Název: Hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Popis: Hygienické potřeby dle seznamu včetně jejich dodání na místa určení
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 88 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Závodní 385/98, Karlovy Vary
Ulice: Závodní 385/98
Obec: 36001 Karlovy Vary
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 12
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace