Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání vstupních dveřních…

Výpis systémových zpráv

Dodání vstupních dveřních systémů pro výkonné útvary Krajského ředitelství hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046746
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-462604/ČJ-2016-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin Bergl 42478430 Ne 329 830,00 399 094,30 25.11.2016 10:55:18
ESCAD Trade s.r.o. 60487283 Ano 275 570,00 333 439,70 25.11.2016 10:46:13
Ing. František Malý 11270608 Ne 209 914,00 253 995,94 24.11.2016 18:00:28
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Ing. František Malý 11270608
Datum uzavření smlouvy 15.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 209 914,00
Celková smluvní cena s DPH 253 995,94
Sazba DPH v % 21,00
DPH 44 081,94
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání dveřních vstupních systémů


Položky předmětu:
- Název: Dodání vstupních dveřních systémů pro výkonné útvary Krajského ředitelství hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 32552600-3 - Domovní telefony
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 32552600-3 - Vstupní telefony
- Popis: Popis předmětu plnění:
viz příloha č. 1 výzvy k podání nabídek technická specifikace
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
Další požadavky zadavatele:
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2016

- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Bartolomějská (pracoviště OKS OIKT Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, p. Černota–731553419; p. Renčín–731195465 306/7, Praha 1
Ulice: Bartolomějská (pracoviště OKS OIKT Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, p. Černota–731553419; p. Renčín–731195465 306/7
Obec: 110 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 15.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 20.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 ke smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace