Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání repelentů Diffusil…

Výpis systémových zpráv

Dodání repelentů Diffusil Repelent spray 150 ml pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046715
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-462227/ČJ-2016-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Mgr. Jiří Holubář 61211290 Ne 125 200,00 151 492,00 24.11.2016 22:35:55
LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415 Ne 191 800,00 232 078,00 24.11.2016 08:33:09
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ne 144 020,00 174 265,00 22.11.2016 12:55:51
Velkoobchod Vítovec s.r.o. 04311531 Ne 136 000,00 164 560,00 24.11.2016 10:57:12
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Mgr. Jiří Holubář 61211290
Datum uzavření smlouvy 16.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 125 200,00
Celková smluvní cena s DPH 151 492,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 26 292,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání repelentů pro policisty na ochranu proti vnějším cizopasníkům a hmyzu


Položky předmětu:
- Název: Dodání repelentů Diffusil Repelent spray 150 ml pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 33691000-0 - Antiparasitika, insekticidy a repelenty
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33691000-0 - Antiparasitika, insekticidy a repelenty
- Popis: Dodání repelentů Diffusil Repelent spray 150 ml pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Popis předmětu plnění:
- dodržení požadovaných typů a parametrů včetně požadovaného objemu 150 ml
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží

Další požadavky zadavatele:
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 2 000
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha 4 Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 148 00 Praha 4 Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 16.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 ke smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace