Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání podacích a…

Výpis systémových zpráv

Dodání podacích a paginirovacích razítek pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046700
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-463621/ČJ-2016-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Marek Sedin 66892562 Ne 99 054,00 119 855,34 21.11.2016 13:00:26
Marking Center CZ a.s. 27596494 Ano 102 856,21 124 456,02 15.11.2016 09:51:07
Milan Kalousek 49739620 Ne 102 799,30 124 387,15 24.11.2016 21:39:58
Ing. Pavel Petraš 13216864 Ne 99 836,20 120 801,80 22.11.2016 10:25:12
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Marek Sedin 66892562
Datum uzavření smlouvy 02.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 99 054,00
Celková smluvní cena s DPH 119 855,34
Sazba DPH v % 21,00
DPH 20 801,34
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 124 kusů razítek


Položky předmětu:
- Název: Dodání podacích a paginirovacích razítek pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192150-7 - Nastavitelná datovací razítka
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192150-7 - Nastavitelná datovací razítka
- Popis: Dodání podacích a paginirovacích razítek pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Technická specifikace:
- Číslovací razítka zadavatel požaduje dodat s černým polštářkem včetně náhradních polštářků požadované barvy;
- razítka Trodat 5470 zadavatel požaduje dodat s modrým polštářkem včetně náhradních polštářků požadované barvy;
Dále viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka.
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, neudává-li výrobce delší.
Další požadavky zadavatele:
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy po obdržení písemné objednávky nejpozději do 15. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha 4 Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 148 00 Praha 4 Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 02.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 20.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 ke smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace