Domů  /  Zadávací řízení  /  Pořízení 9ti kusů výměnných…

Výpis systémových zpráv

Pořízení 9ti kusů výměnných rámečků včetně šuplíků pro HDD SATA

Systémové číslo: T002/16/V00046507
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: 20224/2016-OIT

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Netfox s.r.o. 27574032 Ne 2 790,00 3 375,90 02.12.2016 08:09:32
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ano 5 310,00 6 425,10 01.12.2016 20:34:14
Dataflex Security, s.r.o. 03631061 Ne 8 910,00 10 781,00 01.12.2016 14:23:24
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Netfox s.r.o. 27574032
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena bez DPH.
Datum uzavření smlouvy 06.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 2 790,00
Celková smluvní cena s DPH 3 375,90
Sazba DPH v % 21,00
DPH 585,90
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Výměnný rámeček včetně šupliku pro SATA 3,5 HDD
bez DPH 375,10
s DPH 453,87
sazba DPH v % 21,00
DPH 78,77
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je pořízení 9ti kusů interních uzamykatelných výměnných rámečků s větrákem včetně šuplíku pro SATA 3,5 HDD do pozice o velikosti 5,25. (HDD 3,5 SATA není obsahem výběrového řízení). Každý z 9ti kusů bude obsahovat 2 klíče pro uzamykání šuplíku v rámečku. Součástí dodávky bude 9x propojovací kabel mezi SATA 3,5 HDD a šuplikem. Zadavatel nepřipouští variantu provedení IDE s redukcí na připojení SATA HDD.

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu veřejné zakázky tak, aby bylo možné prověřit splnění požadovaných technických parametrů.

Plnění vzniká dnem oboustranně podepsané objednávky, přičemž objednávka nabývá účinnosti dnem uveřejnění v Registru smluv.

Splatnost faktury je 21 dní. Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Vybraný uchazeč je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení uchazeči. Pokud tak neučiní je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“). Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.



Položky předmětu:
- Název: Výměnný rámeček včetně šupliku pro SATA 3,5 HDD
- Kód z číselníku NIPEZ: 30237200-1 - Počítačová příslušenství
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30237200-1 - Počítačová příslušenství
- Popis: Pořízení 9ti kusů interních uzamykatelných výměnných rámečků s větrákem včetně šuplíku pro SATA 3,5 HDD do pozice o velikosti 5,25. (HDD 3,5 SATA není obsahem výběrového řízení). Každý z 9ti kusů bude obsahovat 2 klíče pro uzamykání šuplíku v rámečku. Součástí dodávky bude 9x propojovací kabel mezi SATA 3,5 HDD a šuplikem. Zadavatel nepřipouští variantu provedení IDE s redukcí na připojení SATA HDD.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 9
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 1 100,00


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Plnění vzniká dnem oboustranně podepsané objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace