Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání jednorázového…

Výpis systémových zpráv

Dodání jednorázového plastového nádobí pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046497
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-462219/ČJ-2016-0000VZ-H

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Šťastný a spol.s.r.o. 49358111 Ano 72 780,00 88 063,80 21.11.2016 13:33:02
B.Trade obalové materiály... 26277760 Ne 67 459,90 81 626,48 16.11.2016 12:48:31
Karel Michálek 47062614 Ne 99 172,00 119 998,12 22.11.2016 17:45:09
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva B.Trade obalové materiály... 26277760
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 25.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 67 459,00
Celková smluvní cena s DPH 81 626,48
Sazba DPH v % 21,00
DPH 14 166,58
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání jednorázového plastového nádobí pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: Dodání jednorázového plastového nádobí pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 39221110-1 - Nádobí
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39221110-1 - Nádobí
- Popis: Dodání jednorázového plastového nádobí pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
- dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 19. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba: p. Kintner tel. 731553015 pro věci technické pí. Monika Di Maggio tel. 974823448
Předpokládaná doba plnění od 25.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Cenová a specifikační tabulka

metodická nápověda

Kontextová navigace