Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářský papír A4 -…

Výpis systémových zpráv

Kancelářský papír A4 - MultiCopy

Systémové číslo: T002/16/V00046320
Zadavatel: Ministerstvo zahraničních věcí

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SDZP-družstvo 25476092 Ano 364 656,00 441 233,76 17.11.2016 17:14:20
SMERO, spol. s r.o. 25527886 Ne 311 520,00 376 939,20 16.11.2016 13:39:13
Mega Trans - výrobní... 28998791 Ano 327 360,00 396 105,60 18.11.2016 13:04:18
Hands s.r.o. 02412331 Ano 326 649,60 395 246,02 15.11.2016 07:57:53
ČOS - Speciální servis s.r.o. 27511511 Ano 329 712,00 398 951,52 19.11.2016 17:46:08
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SMERO, spol. s r.o. 25527886
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 15.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 311 520,00
Celková smluvní cena s DPH 376 939,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 65 419,20
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářský papír MultiCopy ORIGINAL - A4, 80 g

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský papír A4, MulticCopy original (80g/m2) white.
- Kód z číselníku NIPEZ: 30197642-8 - Fotokopírovací a xerografický papír
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30197643-5 - Fotokopírovací papír
- Popis: Kancelářský papír A4, MulticCopy original (80g/m2) white.

Požadujeme pouze papír MultiCopy v originálním balení. Nabídky na papír od jiného výrobce budou vyřazeny z hodnocení nabídek.

Papír požadujem dodat do skladu MZV v Praze (Jiviny). Prostor skladu umožňuje vykládku přímo z kamionu.

DULEŽITÉ: Termín závozu (veškerého množství) musí být nejpozději do 15.12.2016 (tzn. cca 14dní po obdržení objednávky). Nabídky které nejsou schopni zajistit výše uvedený termín závozu budou z VZ vyřazeny.

Celková cena musí obsahovat DPH a dopravu na místo objednavatele.

Poznámka:
-dodavatelé zvýhodnění zaměstnáváním tělesně postižených osob přiloží ke své nabídce čestné prohlášení o tom, že poskytnou náhradní plnění. Bez tohoto prohlášení bude na jejich nabídku nahlíženo bez výše uvededného zvýhodnění.

Plnění VZ nesmí být dodavatelem poskytnuto pokud neobdrží písemnou objednávku vystavenou zadavatelem ve vnitřním elektronickém systému MZV a podepsanou ředitelem odboru správy majetku (či jeho zástupcem nebo náměstkem).

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 4 800
- Měrná jednotka: 1 ks balení 500 listů


Místo plnění veřejné zakázky Loretánské náměstí 5/101, Praha 1
Ulice: Loretánské náměstí 5/101
Obec: 118 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 15.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 23.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace