Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb pro…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb pro ÚP ČR Zlín

Systémové číslo: T002/16/V00046017
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ne 15 340,00 18 561,40 15.11.2016 13:15:28
Petr Slánský 72969717 Ne 12 980,00 15 705,80 08.11.2016 08:31:17
Drozd a spol. 47154519 Ano 14 637,00 17 710,77 09.11.2016 11:13:19
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 15 262,70 18 467,87 16.11.2016 06:51:25
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ne 16 001,00 19 361,00 15.11.2016 12:50:36
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Petr Slánský 72969717
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e vítězem je nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 16.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 12 980,00
Celková smluvní cena s DPH 15 705,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 725,80
Měna koruna česká
Základní popis plnění Jar 5l, tekuté mýdlo 5l, toaletní papír Jumbo, papírové ručníky ZZ-bílé / viz příloha


Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění dodat zboží do 7 kalendářních dnů od obdržení objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace